دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی بازی 3onFreestyle 3برای پلی استیشن4

معرفی بازی 3onFreestyle 3برای پلی استیشن4

معرفی بازی 3onFreestyle 3برای پلی استیشن4


مجموعه بازی Freestyle از عناوین بازی های ورزشی آرکید می باشد و تجربه لذت بخشی از بازی بسکتبال خیابانی را در اختیار گیمر های علاقه مند به عنوان ورزشی و به خصوص بسکتبال قرار می دهد. بازی 3on3 Freestyleادامه بازی Freestyle2: Street Basketball می باشد که برای کنسول پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان وپلتفرم پی سی منتشر شده است و همینطور اولین بازی استودیو جوی سیتی می باشد که برای کنسول ها انتشار پیداکرده است.

بازی مذکور یک بازی آنلاین و چند نفره می باشد که سه بازیکن را مقابل سه بازیکن دیگر قرار می دهد تا با یکدیگررقابت نمایند و مهارت های خود را به نمایش بگذارند. بازی مذکور دارای گرافیک کارتونی و هنری می باشد و میزان بیشتر فوکوس آن روی بسکتبال خیابانی می باشد و می تواند گیمر ها را برای ساعت ها در دنیای کارتونی و اکشن وسرعتی خود سرگرم کند که از همه مهمتر این بازی به صورت رایگان برای این کنسول ها در دسترس می باشد.بازی دارای کاراکتر های مختلفی می باشد که هر کدام دارای مهارت های منحصر به فرد خود می باشند و سرعت وقدرت فیزیکی هر کدام از این کاراکتر ها نسبت به حریف در رقابت آن ها موثر خواهد بود. ناگفته نماند که بازی مذکوربه واسطه موتور بازی سازی آنریل انجین4 ساخته شده است و از لحاظ فیزیکی سیستم پویایی را دارا می باشد که می تواند یک تجربه لذت بخش و سرگرم کننده از بسکتبال خیابانی آنلاین را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.برای کسانی است که با ورزش بسکتبال خیابانی آَشنایی ندارند بهتر است توضیحاتی را در این رابطه بدهیم؛ بازی بسکتبال خیابانی نوع دیگری از ورزش بسکتبال می باشد که به جای سالن بسکتبال در فضای باز صورت می گیرد واین که به میزان بیشتری به بازیکنان اجازه می دهد تا توانایی ها و مهارت های خود را نمایش دهند و تفاوت اصلی آن با ورزش بسکتبال در سالن این می باشد که در این نوع بسکتبال تنها از یک حلقه برای انداختن توپ استفاده می شود.قوانین بازی های بسکتبال خیابانی به این صورت می باشد که هرتیم از چهار بازیکن که سه بازیکن در زمین و یک بازیکن به عنوان ذخیره قرار می گیرد و تیم ها به صورت همزمان سه دقیقه فرصت گرم کردن دارند؛ این نوع مسابقه از نقطه دایره پنالتی آغاز شده و تیمی که توپ را در کنترل خود بگیرد در همان لحظه امتیاز دریافت می کند و قانون مالکیت در موقعیت های آتی بین دو تیم، مشخص کننده ی مالکیت توپ می باشد.

این نوع مسابقه در سه ست 5 دقیقه صورت می گیرد البته اگر تیمی زودتر از موعد بازی به امتیاز 33برسد آن تیم برنده خواهد بود حتی اگر زمان بازی تمام نشده باشد و اگر امتیاز بین دو تیم در پایان بازی مساوی باشد، وقت اضافه هایی با زمان دو دقیقه به زمان بازی افزوده می شوند تا برنده مشخص شود و تا زمانی که تیمی برنده نشود این وقت اضافه ها به صورت2 دقیقه به زمان بازی اضافه خواهند شد.

زمان استراحت بازیکنان بین هرست و یا وقت اضافه، یک دقیقه می باشد؛ زمان بازی یک دقیقه مانده به پایان آخرین ست متوقف می شود و بعد از لمس شدن توپ به واسطه بازیکن، حمله از هر جای زمین مسابقه شروع می شود. بازیکنان بازی با 4 خطای بازی از بازی اخراج می شوند و هر تیم هم با خطای تیمی در هر ست خطای پنالتی دریافت می کند و هر تیم هم 14ثانیه زمان دارد تا شوت کند.تیمی که گل خورده است باید بازی را با پاس دادن یکی از بازیکنان از پشت خط انتهایی زمین به بازیکن هم تیمی اش آغاز نماید و اگر بازیکن دریافت کننده پشت قوس سه امتیازی نبوده باشد قطعا باید توپ را با دریبل و یا پاس به این نقطه از زمین ببرد. اگر بازیکنی که حمله می کند توپ را از حلقه بگیرد این امکان را دارد که بدون بردن توپ به پشت قوس سه امتیازی به حمله کردن ادامه دهد و اگر بازیکنی که دفاع می کند توپ را از حلقه بگیرد موظف است که توپ را با دریبل و یا پاس به پشت قوس سه امتیازی ببرد. بعد از بردن توپ به پشت قوس و قبل از حمله کردن باید حداقل 2 تا از بازیکنانی که وظیفه ی حمله دارند را توپ را لمس نمایند. اگر اولین بازیکنی که حمله می نماید در پشت قوس توپ را شوت کند خطا انجام داده است و همینطور اگر روی همین بازیکنی که در حال شوت از پشت قوس می باشد خطا صورت گیرد، با این که خود آن بازیکن در حال خطا بوده است بازیکن طرف مقابل هم مرتکب خطا می شود.

تمامی آغاز های بازی باید خارج از خط و در قسمت بالایی قوس سه امتیازی صورت گیرد و این مکان باید با یک خطبه اندازه پنج سانتیمتر معلوم شود. برای هر آغاز بازی توپ باید به واسطه داور به بازیکن داده شود و بازیکنی که توپ را از داور دریافت می نماید هم باید توپ را به هم تیمی خود در پشت قوس سه امتیازی پاس دهد و اگر این مورد صورت نگرفت، دریافت کننده ی توپ حتما باید توپ را پشت قوس سه امتیازی با دریبل یا پاس دادن انتقال دهد تا مرتکب تخلف نگردد. تعویض نمودن بازیکن زمانی ممکن است که زمان بازی متوقف باشد و این که تایم اوت به هیچ تیمی داده نمی شود.اگر شما از علاقه مندان بازی های سبک ورزشی بسکتبال هستید بهتر است با بازی بسکتبال خیابانی هم آشنایی داشته باشید زیرا این نوع ورزش دارای قوانین متعدد و جالبی می باشد که می تواند این بازی را به یک بازی بسکتبال لذت بخش تبدیل نماید و یک سرگرمی جالب و رضایت بخش را در اختیار شما قرار دهد؛همانطور که گفته شد بازی مذکور یک بازی آنلاین و چند نفره می باشد که دارای گرافیک کارتونی بوده و می تواند شما را در فضای اکشن و سرعتی خود غرق نماید و یک تجربه ناب را برای شما فراهم کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده