خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» Guilty Gearمعرفی بازی

Guilty Gearمعرفی بازی

 Guilty Gearمعرفی بازی


برای اولین بار در سال 1998 برای کنسول پلی استیشن1 منتشر شد که از همین زمان تولد این Guilty Gearبازی سری شروع شد. تا به امروز نسخه های زیادی از این مجموعه منتشر شده است که آخرین نسخه ی بازی مذکور آن را می توان یکی از بهترین بازی های Rev2نام دارد که به همراه بروز رسانیGuilty Gear Xrd Revelatorمبارزه ای شناخت.

در حال حاضر استودیو سازنده در رابطه با تاریخ دقیق انتشار بازی مذکور اطلاعی نداده و همچنین مشخص نشده است که پورت این بازی دارای چه ویژگی های می باشد اما استودیو سازنده اعلام کرده است که بزودی اطلاعاتی را در مورد آن می دهد. این موضوع می تواند برای آن دسته از بازیکنانی که در کنسول های نسل حال حاضر وارد سبک بازی های مبارزه ای می شوند، جالب باشد به این علت که آن ها می توانند ریشه یکی از بهترین بازی های مبارزه ای را مشاهده کرده و آن را تجربه کنند. در ادامه توضیح مختصری در رابطه با این بازی خواهیم داد.بازی مذکور به دست دایسوکه ایشیواتاری خلق شده است، این بازی ژاپنی یکی از بهترین آثار خلق شده سبک بازیهای مبارزه ای می باشد و جدید ترین نسخه از این بازی دارای مسابقات جهانی بازی های مبارزه ای می باشد و این بیانگر عملکرد فوق العاده این بازی می باشد. تقریبا دو دهه از عمر مجموعه گیلتی گیر می گذرد و این سری همچنان توانسته در ردیف بهترین بازی های مبارزه ای همراه با هم سبک های خود مانند مورتال کمبت، قرار بگیرد.

 جدید ترین نسخه نام دارد توانسته بازخورد ها و نظرات بسیار مثبتی را هم از منتقدینGuilty Gear Xrd Revelator از این سری که و از بازیکنان دریافت کند و این بازی را سربلند نگه داشته و به افتخارات آن بیفزاید. خالق این مجموعه فوق العاده همانطور که گفته شد دایسوکه ایشیواتاری نام دارد که خود یک آهنگساز است و به همین علت توجه بسیار بالایی به موضوع شنیداری بازی کرده است و در هر نسخه ما شاهد موسیقی های بسیار جذاب و عالی می باشیم که هیجان مبارزات این بازی را چندین برابر می کنند به خصوص که استودیو سازنده در رابطه با این مورد، در آخرین نسخه بازی سنگ تمام گذاشته است، به طوری که هر کاراکتر بازی برای خودش آهنگ مخصوص و ویژه ای دارد و تلاش شده که موسیقی هر کاراکتر با شخصیت آن همخوانی داشته باشد به عنوان نمونه سول یکی از شخصیت های اصلی این بازی یک جایزه بگیر آمریکایی می باشد و شجاعت و بی کله بودن آن را در موسیقی اش میتوان متوجه شد وحس کرد.

 اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، سری گیلتی گیر ویژگی های انیمه های پسرانه را داراست که جنجال وپر هیاهو بودن از ویژگی های اصلی این انیمه ها می باشد. داستان گیلتی گیر به این صورت است که انسان ها توانسته اند منبع انرژی جدیدی را کشف کنند که این انرژی جادو نام دارد و بشریت پروژه ای را آغاز می نماید که می شود این موجودات که به صورت کلون سازی از موجودات زندهGear منجر به ، به وجود آمدن گونه ای به نام الخصوص انسان ، به وجود می آیند به عنوان سلاح های قتل و عام به کار برده می شوند اما یک گیر به نام عدالت بر علیه انسان ها شورش می کند و جنگ هایی بین این دو نژاد اتفاق می افتد که این جنگ ها، جنگ های صلیبی نام گرفته و نبرد ها و مبارزات این بازی بر پایه ی همین داستان شکل می گیرند؛ بازی گیلتی گیر در سبک خود جزو بهترین ها می باشد و همینطور ویژگی های بی همتایی را نسبت به رقبای خود دارا می باشد یکی از ویژگی های آن انیمه شکل بودن آن است که به همین علت توانسته گیمرهای طرفداران انیمه های ژاپنی را به سوی خود مجذوب کند و تجربه نابی از ترکیب گیم و انیمه را در اختیار هواداران قرار دهد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده